Saturday, January 10, 2009

Temujanji

Hari khmis 8 jan 09 saya dihubungi En. Shahril dari akhbar utusan. katanya nak buat temujanji menemubual saya untuk ruangan gaya surat khabar utusan. Temujanji ditetapkan pada jam 3.00 pm 9 jan 09 dipejabat saya.
Jam 2.30 pm 9 Jan 09 rakan Shahril nama Nomala call saya untuk mengingatkan tentang temujanji yang dibuat. Rupanya masa buat call normala dah sampai di Bukit Aman. Saya beritahu beliau saya dalam perjalanan kepejabat.
Kawan-kawan dipejabat agak terkejut melihat saya yang masih bercuti masuk kepejabat . Saya bagitau ada orang utusan nak jumpa saya . Semua dah buat kesimpulan ini mesti berkaitan program akhbar utusan untuk ruangan polis dan tentera. Saya nampak Ros dan Harida senyum-senyum simpul dan berpesan jangan lupa ambil gambar mereka sama nanti.
Selepas dah bersedia saya keluar kelobi menjemput Shahril dan Normala. Tunggulah apa cerita saya yang akan diterbitkan dalam akhbar dalam masa 2 minggu lagi seperti dikatakan oleh Normala.

No comments:

Post a Comment